بیمه آتش سوزی منزل در مناطق آزاد

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

بیمه آتش سوزی منزل در مناطق آزاد

آتش سوزی یکی از خطراتی است که همیشه در کمین دارایی‌های با ارزش شما همچون خانه و منزل است. فراموش کردن غذای روی گاز، یک اتصالی ساده، بخاری غیر استاندارد، روشن گذاشتن شمع و بازی‌های کودکانه همگی می‌توانند دلیلی برای شروع یک آتش سوزی بزرگ باشند. آتش سوزی واحدهای مسکونی در طی ۸۰ سال گذشته همواره در حال افزایش بوده است و همین موضوع اهمیت استفاده از بیمه آتش سوزی منازل را بیشتر می‌کند.

آتش سوزی یکی از خطراتی است که همیشه در کمین دارایی‌های با ارزش شما همچون خانه و منزل است. فراموش کردن غذای روی گاز، یک اتصالی ساده، بخاری غیر استاندارد، روشن گذاشتن شمع و بازی‌های کودکانه همگی می‌توانند دلیلی برای شروع یک آتش سوزی بزرگ باشند. آتش سوزی واحدهای مسکونی در طی ۸۰ سال گذشته همواره در حال افزایش بوده است و همین موضوع اهمیت استفاده از بیمه آتش سوزی منازل را بیشتر می‌کند.

بیمه آتش سوزی منزل چیست؟

بیمه آتش سوزی به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که بیمه آتش سوزی منزل یکی از آن‌ها است. این بیمه نامه خسارت‌های مالی ناشی از آتش سوزی در واحدهای مسکونی و خانه‌ها را تحت پوشش قرار می‌دهد. شرکت بیمه گر در ازای دریافت حق بیمه، تعهد می‌کند تا خسارات و زیان‌های مالی و مادی بر اثر وقوع آتش سوزی در خانه و منازل را تأمین کند؛ اما خسارت‌های جانی و بدنی تحت پوشش این بیمه نیست. کلیه اموال منقول و غیر منقول که در منازل مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرند، تحت پوشش این بیمه نامه قرار خواهند داشت. حریق، انفجار و صاعقه خطرات اصلی تحت پوشش بیمه آتش سوزی منزل هستند اما بیمه گذار می‌تواند خطرات اضافی را نیز به بیمه نامه خود بیافزاید.

شرکت بیمه آسماری با پشتوانه شرکت بیمه کمک رسان ایران (SOS) در تلاش است تا بیشترین پوشش بیمه‌ای را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. در همین راستا، بیمه آتش سوزی منزل نیز در لیست خدمات شرکت بیمه آسماری دیده می‌شود. بیمه آتش سوزی منزل شرکت بیمه آسماری بیشترین سطح پوشش بیمه‌ای در خطرات اصلی و فرعی را با قیمتی مناسب در اختیار هم میهنان عزیز قرار می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های بیمه آسماری پرداخت حداکثری خسارت در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. به این ترتیب اگر خدای نکرده با تجربه بسیار تلخ آتش سوزی منزل رو به رو شدید، بیمه آسماری در کنار شما خواهد بود تا با پوشش خسارت‌های مادی و مالی تا حدودی دغدغه‌های شما را برطرف کند. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه بیمه آتش سوزی اطلاعات بیشتری در مورد خدمات تحت پوشش شرکت بیمه آسماری به دست آورید.

شرایط بیمه آتش سوزی خانه و خسارات تحت پوشش آن

در بیمه آتش سوزی خانه، مواردی مانند ساختمان منزل مسکونی، تاسیسات و اثاثیه منزل، مشاعات و مشترکات می‌تواند تحت پوشش بیمه آسماری قرار بگیرد. مانند سایر بیمه نامه‌های آتش سوزی، خسارات تحت پوشش بیمه آتش سوزی منزل نیز به دو دسته پوشش‌های پایه و پوشش‌های تبعی (اضافه) تقسیم می‌شود. اگر قصد خرید بیمه آتش سوزی منزل را دارید می‌توانید علاوه بر این موارد با ثبت درخواست مشاوره از سایر پوشش‌های تکمیلی بیمه آسماری نیز با خبر شوید.

پوشش‌های پایه بیمه آتش سوزی خانه

پوشش‌های پایه، یا پوشش‌های اصلی شامل خطراتی می‌شوند که در تمام بیمه نامه‌های آتش سوزی منزل تحت پوشش قرار می‌گیرند. جبران خسارات ناشی از این خطرات از جمله مهم‌ترین تعهدهای شرکت بیمه گر است:

پوشش خسارات ناشی از آتش سوزی منازل و وسایل آن

پوشش خسارات مادی ناشی از آتش سوزی بعد از صاعقه

پوشش خسارات مالی و مادی بعد از آتش سوزی در اثر انفجار

آتش سوزی، صاعقه و انفجار اصلی‌ترین پوشش‌های بیمه آتش سوزی منازل هستند که به اختصار به آن‌ها «آصا» گفته می‌شود. همانطور که اشاره کردیم بیمه آتش سوزی، خسارت‌های جانی را تحت پوشش قرار نمی‌دهد. در حالی که در بیمه خودرو، با وجود بیمه شخص ثالث دغدغه‌های کمتری از بابت پرداخت هزینه‌های سنگین جراحات جانی وجود دارد.

پوشش‌های تبعی بیمه آتش سوزی ساختمان و منازل

علاوه بر پوشش‌های اصلی، مواردی دیگری وجود دارد که می‌توان در صورت توافق و پرداخت حق بیمه بیشتر، آن‌ها را به بیمه نامه آتش سوزی خانه اضافه کرد. موارد زیر بخشی از مهم‌ترین خطرات اضافی یا تکمیلی تحت پوشش بیمه آتش سوزی هستند:

زلزله و آتشفشان

سیل و طغیان آب

طوفان، تندباد و گردباد

ترکیدگی لوله‌های آب

سرقت

ریزش و رانش زمین

ضایعات ناشی از برف و باران

سقوط هواپیما، هلیکوپتر یا قطعات آنها

فروکش چاه

برخورد اجسام خارجی

هزینه‌ پاکسازی

سقوط بهمن

خطر سنگینی برف

همانطور که اشاره می‌کنید، بیمه آتش سوزی منازل با تحت پوشش قرار دادن بسیاری از خطرات تبعی، به یک بیمه کامل برای خانه شما تبدیل می‌شود. به این ترتیب نگرانی‌های شما از بابت بسیاری از خطرات مادی و مالی رفع خواهد شد.

خساراتی که تحت پوشش بیمه آتش سوزی منازل مسکونی نیست

خسارات جانی مهمترین مواردی هستند که تحت پوشش بیمه آتش سوزی قرار ندارند. علاوه براین، خطرات دیگری نیز که مربوط به اموال خاص می‌شود در تعهدات بیمه آسماری قرار نخواهد گرفت. بیمه آسماری سعی می‌کند گسترده‌ترین پوشش بیمه‌ای را در اختیار شما قرار دهد اما در مواردی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم معمولاً بیمه نامه‌های آتش سوزی بین المللی نیز تعهدی بر عهده نمی‌گیرند:

طلا و مسکوکات

اوراق بهادار

فلزات قیمتی (جواهرات)

آثار هنری

نسخه‌های خطی و تاریخی

هزینه‌های بازسازی نقشه و جمع آوری اطلاعات

اگر پوشش بیمه برای این موارد اهمیت زیادی برای شما دارد، پیشنهاد می‌کنیم با مشاوران حرفه‌ای بیمه آسماری، ارتباط برقرار کنید تا در صورت امکان راه حل‌های جایگزین را به شما پیشنهاد دهند. همچنین می‌توانید اطلاعات قابل توجهی را درباره انواع بیمه بدنه خودرو، بیمه درمان تکمیلی انفرادی و بیمه درمانی خانواده دریافت کنید.

در چه شرایطی بیمه تعهدی برای پرداخت خسارت ناشی از آتش سوزی نخواهد داشت؟

اگر عامل آتش سوزی یکی از موارد زیر باشد، بیمه آسماری تعهدی برای پرداخت خسارت نخواهد داشت:

جنگ

مواد رادیواکتیو

امواج صوتی

شورش، جنگ داخلی

آتش‌فشان

استهلاک

خسارت‌های ناشی از نفوذ حشرات و حیوانات موذی

حوادث ناشی از این عوامل، استثنا محسوب می‌شوند و شانس رخ دادن آن‌ها نیز بسیار اندک است.

خرید بیمه آتش سوزی منزل با بهترین شرایط و قیمت از بیمه آسماری

آتش سوزی سالانه هزاران میلیارد خسارت مادی و مالی برای صاحبان خانه‌ها به دنبال دارد. به همین دلیل تهیه و خرید بیمه آتش سوزی منزل اقدام هوشمندانه‌ای است که در قبال پرداخت حق بیمه اندک، هزینه‌های سنگین مالی و مادی پس از آتش سوزی خانه را تحت پوشش بیمه قرار می‌دهد. بیمه آسماری با پشتوانه بیمه SOS و سال‌ها تجربه در ارائه خدمات بیمه‌ای بهترین گزینه برای پوشش خسارت‌های ناشی از آتش سوزی است. مهم‌ترین مزیت‌های بیمه آسماری شامل بیشترین پوشش بیمه‌ای، حق بیمه مناسب، بالاترین سقف پرداخت خسارت و پرداخت سریع خسارت می‌شود. برای برخورداری از این مزایای فوق العاده همین حالا درخواست مشاوره خود را ثبت کنید. کارشناسان بیمه آسماری در اسرع وقت به درخواست شما پاسخ می‌دهند.

بیمه آتش سوزی منزل یکی از انواع بیمه آتش سوزی است که هزینه های خسارت ناشی از آتش سوزی خانه، ساختمان های مسکونی و اموال مسکونی را پوشش می دهد. با استفاده از بیمه آتش سوزی منزل می توانید از پرداخت هزینه های سنگین در آینده جلوگیری کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه و خرید بیمه آتش سوزی آسماری، کافی است تا درخواست مشاوره خود را ثبت نمایید.

استعلام بیمه شخص ثالث

برای استعلام قیمت بیمه‌نامه شخص ثالث فرم زیر را پر…

بیمه باربری

بیمه باربری آسماری خطرات و ریسک‌هایی که انواع بارهای…

بیمه آتش‌سوزی

آتش‌سوزی هر ساله هزاران میلیارد خسارت بر جای می‌گذارد و بیمه…