بیمه درمان تکمیلی

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

بیمه درمان تکمیلی

بیمه درمانی یکی از ضروری‌ترین و مهم‌ترین بیمه‌هایی است که هر فردی به آن نیاز دارد. زیرا بیمار شدن امری اجتناب ناپذیر و غیر قابل پیش بینی است و گاه هزینه‌های درمان یک بیماری می‌تواند بسیار نگران کننده باشد. شرکت‌های بیمه برای جبران هزینه‌های درمان طرح‌های مختلفی دارند و شرکت بیمه آسماری هم از این قاعده مستثناء نیست. بیمه درمان شرکت بیمه آسماری به دلیل کیفیت، سرعت و دقت خدمات رسانی به بیمه شدگان یکی از شناخته‌ترین خدمات بیمه‌ای در ایران است.

بیمه درمان تکمیلی چیست؟ کاهش هزینه‌های درمانی مازاد بر بیمه پایه

خدمات بیمه تکمیلی آسماری به عنوان یک خدمت مازاد بر بیمه پایه (مانند بیمه تأمین اجتماعی یا خدمات درمانی) ارائه می‌شود و هزینه‌های مازاد بر بیمه‌های پایه را تقبل می‌کند. به این ترتیب با یک سرمایه گذاری هوشمندانه می‌توانید هزینه‌های درمانی خود را به شکل قابل توجهی کاهش دهید. بیمه درمان تکمیلی مانند بیمه عمر یک سرمایه گذاری برای آینده است که مزایای زیادی را در اختیار بیمه شدگان عزیز قرار می دهد.

انواع بیمه‌ تکمیلی درمانی، خدمات متنوع بیمه درمانی

بیمه‌های درمانی تکمیلی شامل دو نوع: بیمه درمان تکمیلی انفرادی و گروهی می‌باشد. هر یک از انواع بیمه درمان ارائه شده، دارای طرح‌های متنوع و مزایای منحصر به فردی هستند و متناسب با نیاز خانواده‌ها و شرکت‌ها تدوین شده‌اند. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود از بین طرح‌های بیمه درمان تکمیلی انفرادی و بیمه درمان تکمیلی گروهی یک گزینه را انتخاب کنید و جزئیات خدمات ارائه شده را مشاهده بفرمایید.

بیمه آسماری، بیمه درمان گروهی را فقط در مناطق آزاد ویژه اقتصادی ارائه می‌نماید و ارائه پوشش درمان در سایر نقاط کشور محدود به بیمه درمان انفرادی می‌باشد.

شرایط بیمه تکمیلی؛ چگونگی پرداخت حق بیمه درمانی تکمیلی و عوامل مؤثر بر حق بیمه

بیمه‌های درمانی تکمیلی شامل دو نوع: بیمه درمان تکمیلی انفرادی و گروهی می‌باشد. هر یک از انواع بیمه درمان ارائه شده، دارای طرح‌های متنوع و مزایای منحصر به فردی هستند و متناسب با نیاز خانواده‌ها و شرکت‌ها تدوین شده‌اند. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود از بین طرح‌های بیمه درمان تکمیلی انفرادی و بیمه درمان تکمیلی گروهی یک گزینه را انتخاب کنید و جزئیات خدمات ارائه شده را مشاهده بفرمایید.

تعداد بیمه گزاران، یکی از اصلی‌ترین شرایط بیمه تکمیلی درمانی

در بیمه درمان تکمیلی گروهی معمولاً با افزایش تعداد متقاضیان، حق بیمه تکمیلی پرداختی کمتر خواهد شد.

 

سن بیمه گزار؛ محدودیت‌های سنی در بیمه درمان تکمیلی

معمولاً محدودیت‌های سنی برای بیمه شدگان در نظر گرفته می‌شود. در بیمه تکمیلی گروهی تا سن 60 سال نرخ بیمه درمان تغییری نمی‌کند.

 

 

نوع طرح انتخابی و تعهدات ارائه شده در بیمه درمان تکمیلی

طبیعی است که با افزایش تعهدات ارائه شده توسط شرکت ارائه دهنده خدمات بیمه، هزینه بیمه درمان تکمیلی نیز افزایش پیدا می‌کند. با این حال با انتخاب طرح مناسب می‌توانید در هزینه‌های پرداختی خود صرفه جویی کنید.

 

 

مزایای خدمات بیمه تکمیلی؛ خدماتی منحصر به فرد برای همه مردم ایران

اگر به دنبال خدمات بیمه درمان انفرادی و گروهی با بهترین مزایا هستید، آسماری بهترین گزینه برای شما است. مهم‌ترین مزیت خدمات بیمه درمان آسماری، شامل تنوع طرح‌ها برای خانواده‌ها و کارمندان شرکت‌ها می‌شود. از طرفی عدم نیاز به بیمه پایه، بالاترین سقف پوشش‌های درمانی و بیمارستانی، بیشترین تعداد مراکز طرف قرار داد و باز پرداخت حداکثری خسارت در کوتاه‌ترین زمان از سایر مزایای مهمی هستند که با استفاده از بیمه درمان می‌توانید به آن‌ها دست پیدا کنید. علاوه بر خدمات بیمه تکمیلی، سایر خدمات آسماری نیز مزایای فراوانی دارند. می توانید با مراجعه به صفحه بیمه شخص ثالث از مزایای منحصر به فرد یکی دیگر از خدمات محبوب بیمه آسماری مطلع شوید.

 

 

 

بیمه تکمیلی آسماری؛ خوش سابقه، شناخته شده و پیشرو در ارائه خدمات بیمه‌ای

شرکت بیمه آسماری یکی از شناخته‌ترین و معتبرترین ارائه کنندگان خدمات بیمه‌ای در کشور است. این شرکت به پشتوانه سهامدار اصلی خود، شرکت کمک رسان ایرانیان (SOS) سال‌ها است که به عنوان یک مرجع بیمه‌ای در حال خدمت رسانی به هموطنان شریف ایرانی است. بیمه درمان یکی از اصلی‌ترین خدمات بیمه آسماری است که به صورت بیمه تکمیلی به بیمه شدگان عزیز ارائه می‌شود.

شرکت آسماری با شناخته نیازهای مشتریان خود و درک اهمیت ارائه یک پوشش بیمه‌ای با خدمات کامل، سعی کرده است تا با ارائه خدمات متنوع بیمه نیازهای همه افراد را پوشش دهد. بیمه درمان تکمیلی به عنوان مهم‌ترین شاخه خدمات بیمه درمانی آسماری، به دو صورت بیمه درمان تکمیلی شرکتی و بیمه درمان تکمیلی خانواده ارائه می‌شود. این نوع از بیمه‌های درمان در دسته بیمه درمان گروهی قرار می‌گیرند

 

 

 

 

ارسال مدارک هزینه پزشکی چقدر مهلت دارد؟

بیمه گذار تا ۳ ماه پس از صدور فاکتور هزینه درمانی مهلت دارد تا خسارت خود را به مراکز کمک رسان تحویل دهد.

بعد از مراجعه به یکی از مراکز طرف قرارداد و صدور معرفی نامه اگر نخواهیم ادامه درمان را در آن مرکز ادامه دهیم باید چکار کنیم؟

بیمه گذار بعد از مراجعه به یکی از مراکز طرف قرارداد و صدور معرفی نامه و بنا به هردلیلی قادر به ادامه فرایند درمانی در ان مرکز را نداشت می‌تواند از ان مرکز درخواست بستن معرفی را بدهد تا ادامه فرایند درمانی را در مرکزی دیگر انجام دهد، توجه داشته باشید اگر بیمه نامه صادر شده از طرف مرکز طرف قرار داد بسته نشود بیمه گذار نمیتواند در مرکزی دیگر درخواست معرفی نامه جدید بدهد.

برای دریافت معرفی نامه برای مراکز آزمایشگاهی ویا تصویربرداری باید مدارک پزشکی رو برای بیمه آسماری ارسال کنیم؟

خیر، صدور تمامی معرفی نامه ها کاملا آنلاین بوده و با کدملی بیمه گذار توسط مراکز طرف قرارداد صادر می‌گردد.

برای مراجعه و استفاده از خدمات مراکز طرف قرارداد بیمه آسماری چه مدارکی لازم است؟ (مثال انجام سونوگرافی)

بیمه گذار برای استفاده از خدمات مراکز طرف قرارداد با داشتن دستور پزشک و کدملی می تواند از خدمات آنلاین مراکز طرف قرارداد استفاده نماید.

از کجا می‌توان لیست مراکز طرف قرارداد را مشاهده نمود؟

با مراجعه به سایت کمک رسان و انتخاب گزینه مراکز درمانی طرف قرارداد می توانید از ۳۰۰۰ مراکز طرف قرارداد معرفی شده، از خدمات آنلاین بهرمند شوید.

مقصود از اعمال جراحی Day care چیست؟

اعمال جراحی Day care به جراحی هایی اطلاق می شود که مدت زمان مورد نیاز برای مراقبت‌های بعد از عمل در مراکز درمانی کمتر از یک روز باشد.

در صورتیکه بیمه گذار اطلاعات نادرست ارائه دهد، شرکت بیمه گر چگونه عمل خواهد کرد؟

مطابق با قانون ۱۲ بیمه، در صورتیکه بیمه گذار عمداً از اظهار مطلبی خودداری نماید و یا آن را نادرست بیان نماید، شرکت بیمه گر می‌تواند قرارداد را یکطرفه ابطال نموده و علاوه بر عدم پرداخت خسارت، وجوه حق بیمه پرداختی را نیز مسترد ننماید.

آیا می‌توان هزینه‌های نازایی ویا ناباروری را از سقف زایمان استفاده کرد؟

خیر، تمامی هزینه های ناباروری در صورت داشتن پوشش نازایی و ناباروری در قرار قابل پرداخت است و در صورت نداشتن این پوشش نمی توان فرایندهای درمانی را از سقف زایمان استفاده کرد.

بیمه آسماری آزمایشات مربوط به کرونا را پرداخت می‌کند؟

بله، آزمایشات مربوط به کرونا مثل PCR  و آزمایش خون، سی تی اسکن و …. در صورت مثبت بودن قابل پرداخت است. اگر جواب تست منفی باشد حتما باید دستور انجام آزمایش از جانب متخصص عفونی باشد.

بیمه آسماری هزینه‌های ویزیت و داروی تجویز شده توسط متخصص اعصاب و روان را پرداخت می‌کند؟

بله، ولی ضمیمه کردن گزارش متخصص مربوطه به مشخص شدن شرح بیماری الزامیه می باشد.

بیمه آسماری هزینه‌های داروی قند و یا چربی خون را پرداخت می‌کند؟

بله، ولی حتما آخرین آزمایش خون مربوطه که مشخص کننده قند یا چربی خون می‌باشد را ضمیمه کنید.

بیمه آسماری با توجه به مدت انتظار ۹ ماهه بیمه تکمیلی هزینه های طول بارداری مثل سونوگرافی و...را پرداخت می‌کند؟

بله حتی اگه شخص نتواند از پوشش زایمان استفاده کند، میتواند سایر هزینه ها مثل سونوگرافی یا دارو یا ویزیت زنان زایمان و …. را استفاده کند.

بیمه آسماری هزینه‌های نمونه برداری را پرداخت می‌کند؟

بله قابل پرداخت است و حتما باید جواب پاتالوژی ضمیمه گردد.

بیمه آسماری هزینه‌های آمبولانس برون شهری را پرداخت می کند؟ و یا انتقال از بیمارستانی به بیمارستانی دیگر؟

بله در صورت داشتن این پوشش در قرارداد تمامی هزینه های قابل پرداخت است.

بیمه آسماری هزینه‌های غربالگری را پرداخت می‌کند؟

بله در صورت داشتن پوشش ناهنجاری های جنین در قرارداد قابل پرداخت است.

بیمه آسماری هزینه‌های اسلیو معده را پرداخت می‌کند؟

بله در صورت داشتن این پوشش در قراداد و BMI بالای ۴۰ و با داشتن بادی آنالیز قبل از عمل قابل پرداخت است و نیاز به تایید پزشک معتمد دارد.

بیمه آسماری هزینه‌ی جرم گیری دندان را پرداخت می‌کند؟ {در صورت داشتن پوشش دندانپزشکی)

بله هزینه های جرمگیری از سقف دندانپزشکی قابل پرداخت است.

آیا بیمه آسماری سونوگرافی دوران بارداری یا... داخل مطب را پرداخت می‌کند؟

بله، در صورتی که دستور به انجام فرایندهای انجام سونوگرافی از متخصص زنان و زایمان باشد قابل پرداخت است.

آیا ترمیم سطحی یک دندان نیاز به گرافی قبل و بعد از درمان دارد؟

خیر، ترمیم سطحی دندان تا سه عدد نیاز به گرافی بعد و قبل درمان ندارد.

استعلام بیمه شخص ثالث

برای استعلام قیمت بیمه‌نامه شخص ثالث فرم زیر را پر…

بیمه باربری

بیمه باربری آسماری خطرات و ریسک‌هایی که انواع بارهای…

بیمه آتش‌سوزی

آتش‌سوزی هر ساله هزاران میلیارد خسارت بر جای می‌گذارد و بیمه…