بیمه خودرو مناطق آزاد

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

بیمه خودرو مناطق آزاد

بیمه‌های دریایی، از نخستین رشته‌های بیمه‌ای است که شرکت بیمه آسماری، بیمه‌جوان با بهره‌گیری از متخصصین بیمه‌ای و دریایی اقدام به ارائه خدمات در آن حوزه نموده است. برای بهره مندی از امکانات ویژه بیمه بدنه شناور شرکت بیمه آسماری همین حالا درخواست مشاوره خود را ثبت کنید.

خودرو جزء جدایی ناپذیر زندگی بسیاری از مردم شده است. این کالای گران قیمت مانند هر دارایی دیگری نیاز به مراقبت دارد و خرید بیمه خودرو می‌تواند این وظیفه را بر عهده بگیرد. با این حال رانندگی با خودرو می‌تواند برای سایر افراد هم مخاطره ایجاد کند. روزانه با وقوع ده‌ها تصادف جرحی و فوتی در کشور، نه تنها خودروها آسیب می‌بینند، بلکه افراد یا اجسام دیگر نیز از این حوادث متأثر می‌شوند. بیمه‌های شخص ثالث، حوادث راننده و بدنه اتومبیل بیمه ماشین بوده و این خطرات را پوشش می‌دهند. اگر به فکر تهیه بیمه خودرو در مناطق آزاد هستید، بیمه آسماری بهترین گزینه برای شما است.

بیمه خودرو چیست؟ جبران خسارات مالی و جانی با بیمه کردن ماشین

به طور کلی بیمه خودرو برای جبران کننده خسارت‌های ناشی از تصادفات یا حوادت رانندگی است که به خودرو یا شخص ثالث وارد می‌شود. بیمه اتومبیل تنها شامل اتومبیل‌ها نیست و کامیون، موتورسیکلت و به طور کلی انواع وسایل نقلیه جاده‌ای را در بر می‌گیرد. بعضی از انواع بیمه ماشین اجباری است و از تردد وسایل نقلیه فاقد آن‌ها در جاده‌های عمومی جلوگیری می‌شود. همچنین در صورت عدم خرید بیمه خودرو و بیمه نکردن ماشین، جریمه‌هایی نیز برای صاحبین وسایل نقلیه در نظر گرفته شده است. بنابراین اگر صاحب خودرو یا سایر وسایل نقلیه شخصی هستید باید به فکر تهیه بیمه خودرو با کیفیت و کارآمد مانند بیمه اتوموبیل آسماری باشید. استفاده از بیمه خودرو همچون بیمه درمان یک سرمایه گذاری هوشمندانه برای تأمین هزینه‌های خسارت در آینده است.

آشنایی و خرید بیمه اتومبیل؛ بهترین بيمه ماشين در مناطق آزاد

بیمه آسماری به عنوان یکی از معتبرترین ارائه دهندگان خدمات بیمه‌ای در ایران، با ارائه خدمات بیمه اتومبیل در تلاش است تا بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را در اختیار هم وطنان عزیز قرار دهد. خدمات بیمه خودرو آسماری با مزایای ویژه یک پوشش بیمه‌ای کامل محسوب می‌شود که خیال شما را از بابت هزینه‌های مالی مرتبط با حوادث رانندگی راحت می‌کند. خدمات بیمه آسماری مختص هموطنان عزیز در مناطق آزاد است. به همین دلیل توجه ویژه‌ای به شرایط مختص مناطق آزاد و نیازهای ویژه بیمه شدگان عزیز در این مناطق دارد.

انواع بیمه ی خودرو؛ آشنایی با پوشش خدمات بیمه وسیله نقلیه

بیمه خودرو انواع مختلفی دارد و به سه گروه بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه خودرو و بیمه حوادث سرنشین تقسیم می‌شود. در حال حاضر بیمه حوادث سرنشین یا همان بیمه حوادث راننده نیز در بیمه شخص ثالث ترکیب شده و دیگر به عنوان یک گروه بیمه‌ای مستقل در نظر گرفته نمی‌شود.

بیمه شخص ثالث، بیمه ماشین اجباری اما کارآمد

اگر صاحب خودرو باشید احتمالاً با بیمه شخص ثالث آشنا هستید. این بیمه مهم‌ترین و معروف‌ترین بیمه خودرو است؛ زیرا تهیه و خرید بیمه شخص ثالث برای همه وسایل نقلیه جاده‌ای اجباری است و از تردد خودروهای فاقد آن جلوگیری می‌شود. بیمه شخص ثالث در زمان بروز حوادث رانندگی، تعهدات مالی به فرد یا افراد آسیب دیده، تعهدات جانی به فرد یا افراد آسیب دیده و تعهدات جانی به راننده مقصر را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

تعهدات مالی فرد یا افراد آسیب دیده شامل هزینه خسارت وارد شده به خودرو می‌شود. در واقع، بیمه شخص ثالث فرد مقصر، هزینه‌های تعمیر خودرو شخص زیان دیده را پوشش می‌دهد. در صورتی که خدای ناکرده آسیب جانی به فرد یا افرادی در تصادفات وارد شود، بازهم بیمه شخص ثالث به کمک راننده مقصر خواهد آمد و هزینه درمان یا متاسفانه هزینه دیه کامل فرد زیان دیده را پرداخت می‌کند. در حالت آخر نیز اگر آسیب جانی به راننده مقصر وارد شود (نقض عضو یا فوت) باز هم بیمه شخص ثالث هزینه خسارت‌ها را پوشش می‌دهد. البته سقف پوشش در تعهدات جانی راننده مقصر کمتر از سقف پوشش در تعهدات مالی در هنگام وارد شدن خسارت جانی به فرد یا افراد زیان دیده دیگر است.

شرکت بیمه آسماری تمامی این تعهدات را با شرایط ویژه در بیمه شخص ثالث آسماری ارائه می‌کند. با مراجعه به صفحه بیمه شخص ثالث آسماری می‌توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید.

بیمه بدنه، بهترین بیمه خودرو برای پوشش هزینه خسارت‌های اتومبیل

بیمه بدنه برخلاف بیمه‌ ماشین شخص ثالث اجباری نیست اما به دلیل پوشش‌های جذاب و کاربردی طرفداران زیادی دارد. معمولاً اکثر افراد در هنگام خرید بهترین بیمه خودرو هر دو نوع بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه را تهیه می‌کنند. بیمه ی خودرو بدنه علاوه بر پوشش انواع حوادث از جمله تصادفات رانندگی مواردی مانند بیمه آتش سوزی خودرو و سرقت را تحت پوشش قرار می‌دهد. این موارد به عنوان خطرات اصلی بیمه بدنه شناخته می‌شوند و پوشش‌های اجباری در بیمه‌خودرو آسماری هستند.

علاوه بر خطرات اصلی، دسته‌ای دیگر از پوشش‌ها به عنوان خطرات فرعی بیمه بدنه وجود دارند که شامل سرقت لوازم جانبی خودرو، هزینه رفت آمد، هزینه توقف، بلایای طبیعی، پاشیدن مایعات شیمیایی و اسید، حذف استهلاک، شکسته شدن شیشه  و … می‌شوند. پوشش این موارد به عنوان تعهدات اضافی به بیمه اتومبیل اضافه می‌شوند. بیمه بدنه آسماری یکی از کامل‌ترین پوشش‌های بیمه‌ای با بهترین قیمت را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر این، در مناطق آزاد با توجه به وجود خودروهایی با شرایط خاص، بیمه آسماری خدمات ویژه‌ای را در نظر گرفته است. در صفحه بیمه بدنه آسماری می‌توانید اطلاعات بیشتری در این مورد به دست آورید.

نرخ بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث، هزینه خرید بیمه اتومبیل چقدر است؟

قیمت بیمه خودرو آسماری به نوع بیمه انتخابی بستگی دارد. نرخ بیمه شخص ثالث خودرو بر اساس فاکتورهایی مانند نوع خودرو و مدل آن، سال ساخت، سابقه عدم خسارت، تاریخ سر رسید بیمه، کاربری اتومبیل و تخفیف بیمه خودرو تعیین می‌شود. بهترین بیمه شخص ثالث بیمه آسماری با هزینه‌ای مناسب و ارائه بالاترین سقف پوشش خسارت بهترین گزینه برای شما خواهد بود. شما می‌توانید همین حالا با مراجعه به صفحه استعلام قیمت بیمه شخص ثالث و بررسی فاکتورهای آن، نرخ بیمه شخص ثالث بیمه آسماری را محاسبه کنید.

در بیمه بدنه نیز عواملی مانند بیمه شخص ثالث تأثیر گذار هستند. مهم‌ترین و تأثیر گذار ترین نکته در هزینه بیمه بدنه، نوع خدمات فرعی است که بیمه شده انتخاب می‌کند. هرچقدر تعهدات بیشتری در بیمه نامه گنجانده شود، نرخ بیمه ماشین نیز بیشتر خواهد شد. با این حال استفاده از خدمات و تخفیف‌های بیمه آسماری به شما کمک می‌کند تا مناسب‌ترین قیمت بهترین خدمات بیمه‌ای خودرو را در مناطق آزاد دریافت کنید.

بیمه اتومبیل، بیمه کردن ماشین با بهترین بیمه در ایران

بیمه اتومبیل یکی از ضروری‌ترین خدمات بیمه‌ای است که صاحبان همه خودروها باید فکر تهیه آن باشند. اگر به دنبال یک بیمه خودرو ایران با بهترین مزایا و تخفیفات هستید که قیمت مناسبی داشته باشد، بیمه خودرو آسماری بهترین گزینه برای شما است. بیمه اتومبیل آسماری با پوشش گسترده خدمات بیمه بدنه و بیمه شخص ثالت خیال شما را از بابت هزینه‌های احتمالی بروز حوادث و تصادفات راحت می‌کند. اگر به فکر خرید بیمه خودرو آسماری در مناطق آزاد کیش، قشم، انزلی، ارس، اروند، چابهار و ماکو هستید، همین حالا برای کسب مشاوره با شماره تلفن ۰۲۱۴۳۴۱۷ تماس حاصل کنید. مشاوران حرفه‌ای ما پاسخگوی سؤالات شما خواهند بود و راهنمایی‌های لازم برای نحوه خرید بیمه اتومبیل را در اختیار شما قرار خواهند داد. همچنین با انتخاب نوع بیمه خودرو مدنظر خود می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث آسماری به دست آورید.

استعلام بیمه شخص ثالث

برای استعلام قیمت بیمه‌نامه شخص ثالث فرم زیر را پر…

بیمه باربری

بیمه باربری آسماری خطرات و ریسک‌هایی که انواع بارهای…

بیمه آتش‌سوزی

آتش‌سوزی هر ساله هزاران میلیارد خسارت بر جای می‌گذارد و بیمه…